woensdag 8 mei 2013

For You


Hoe kan je toch heerlijk aan de thee gaan met onze Don&Daisy DDS3328.
Heb de stempel op aquarel afgedrukt met cup o joe, een schitterende bruine inkt van Hero Arts.
Ingekleurd met mijn distress markers en afgemaakt met een laagje embossing poeder.
Ook heb ik een stempel set die ik met veel plezier gebruik, CS0858.
Juist,... dat zijn de brieven, en postzegels die ik weer uitgeknipt of gestanst heb en aangebracht op mijn kaart voor een leuke sfeer die mooi passend is.


Ook de kleine klok uit kalkpapier gestanst en jullie zien het Pretty Papers Bloc *Beautiful Butterflies.
Ook de Klok CR 1234 blijft enorm leuk in gebruik.

Hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan hier, en wens jullie een heerlijke dag vol met warme groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anita
    Een prachtige creatie en zo leuk om naar alle details te kijken
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor jullie leuke berichtjes, vandaag mag dit leukertje nogmaals op mijn blog pronken....met de beschrijving erbij van producten, wel zo handig toch.

    Warme groetjes en slaap lekker,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.