woensdag 10 oktober 2012

Hallo liefhebbers van Don en Daisy,

Ik was heerlijk druk met stempeltjes maar heb weer wat te showen hoor.


Afgelopen 28/29 september was ik weer aan de demo met mijn kaartjes, mapjes en projecten....
En nu kan ik het ook hier laten zien want...tis een dotje hoor de Daisy op haar fiets
LR0202 = afgezet met een kantje
LR0214= op de tag geplaatst LR0154
CR1203 en daar de bloem van gebruik...is toch wel mijn lieveling's hoor...
CR1211 is het leukste vlopje....en heerlijk veelzijdig in gebruikDaisy is van Aug. DDS3322
CS0852 is de dromen stempel tekst,wie wil nu niet dromen....;o)
CS0856/0860 is de heerlijke achtergron stempels in een Frans tintje...
PT2305 papertape.....een heerlijk band wat je vastplakt en het geeft de leukste resultaten




Geheel is op kraft bewerkt en kijk maar eens goed, er is weer veel op te beleven.
Geblend met Distress Inkt Barn Door, Walnut stain


Ik kleur al even in met mijn distress markers en teken er dan graag een voor/achtergrond bij voor een spannend geheel.....met de shapie de bloempjes wat accent gegeven


Ik sluit af met dit lieve vlopje op z'n Anita's.....en hoop dat jullie het weer leuk vonden, graag tot ziens,
Warme groetjes,
Anita.


11 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart, die barn door kleur geeft een warm gevoel, zo heb ik hem nog nooit bekeken.de stempel is ook supper ingekleurd.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anita
    wat een bjoetie en zeker leuk omdat er zoveel te zien is in een prachtige kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOOOW...wat is dit gaaf!!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this is really a super card. Fabulous design and super colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Wat een schitterende kaart!
    Er is zoveel te zien, je blijft kijken!!
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, met heel veel details, super.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al deze complimentjes maken mijn dag nog leuker...dank jullie wel hoor;o)))

    Morgen alweer 1 jaar DON&DAISY,....hoe snel gaat de tijd, nog sneller als het ZO leuk is;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi...En ik heb vandaag eindelijk ook het fietsende Daisy stempeltje bemachtigd ook nog veel andere leuke nieuwe MD artikelen gekocht,
    wie weet maak ik ook zoiets.
    Bedankt voor de inspiratie,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi dit projectje anita op kraft papier met de fietsende daisy mooie detai,s er op verwerkt en super ingekleurd

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.