maandag 4 juni 2012

Jenine

Vandaag is het mijn beurt om weer iets te maken voor het Don & Daisy blog. 
Deze keer heb ik wat gemaakt met het nieuwe maandstempeltje, Daisy ligt zo heerlijk in het gras een boek te lezen!! Ook mijn favo bezigheid in de zomer, kan dan ook zo heerlijk liggen zonnen / lezen ;-) 
Deze keer heb ik een MDF project opgepimpt. 
Achter de letter O zit een fotolijstje. Ik ga deze kado geven aan mijn schoonzusje, 
dus zij moet zelf maar kijken welke foto ze er graag achter wil. 
Zij houdt van die Holland stijl, dus daarom in de tinten rood/wit/blauw.
Stempel: DDS3320 Daisy in het zonnetje
Creatables: Fiets LR0223, Windmill LR0208, Tulips LR0209, Grass LR0204
Paperpad: Dutch Design PK9079
Lint: Ribbon MD JU0841 Red/White/Blue
Organzalint met roosjes
Jute touw
Plakparels rood
Diverse bloemen Wild Orchid Crafts.
Stempelinkt: Distress inkt Faded Jeans
Ik heb Daisy ingekleurd met de Copic Markers:



Hier nog wat close-up foto's:


Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
Liefs Jenine xXx


9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig project!! Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke creatie...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk gedaan

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Jenine, een heel leuk project!
    Leuke details, vind de fiets ook helemaal geweldig.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty heb je gemaakt. Je schoonzus zal er vast en zeker heel erg blij mee zijn.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gemaakt Jenine!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ontzettend leuk gedaan!
    wat veel leuke details
    echt leuk om naar te kijken hoor!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O suoper jenine

    wat heb je er weer wat moois van gemaakt

    gr roleie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.