vrijdag 29 juni 2012

Ineke


Hallo lieve bloggers,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.

Ik heb een nieuw stempel gebruikt Dds 3320 in het zonnetje.
Verder heb ik gebruik gemaakt van een schitterende craftable CR1217 Scandinavian house.

Ook de boom(LR0203) blijft gewoon erg mooi met de klimop(LR0206).

De bloemetjes komen van een paperblossom pons van JoyCrafts. De bloem is van Magnolia en het designpapier is van Majadesign.
De swirl is een Die-namic.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke

5 opmerkingen:

  1. Ineke wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart zeg. heel erg mooi
    groetjs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaart.
    leuk die bloemen er op.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Ineke en Francis wat een prachtige huizen hebben jullie gemaakt, echt geweldig hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bezaubernde Karte, sehr schön in Szene gesetzt. Auch super coloriert.
    Liebe Grüße aus Österreich
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.