maandag 5 december 2011

Marjan

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaart te laten zien. Ik heb dit keer gekozen voor een stempel en deze ingekleurd met de Flexmarkers.
Dit is mijn kaart geworden.



Het is stempel DDS3309. Het papier is van Winterwonderland DCWV.
Het label is een Creatables van Marianne Design en de tekst is van Nicole Verkooyen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Verder wens ik iedereen die nog Sinterklaasavond gaat vieren een hele fijne avond toe.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Liefs, Marjan

7 opmerkingen:

  1. Een supermooie kaart Marjan,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marjan
    een erg leuke/mooie kaart in al die tinten blauw!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marjan, heel mooi van kleur.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart in een mooie kleur en een hele mooie bloemenhoek! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een kaart MARJAN.
    Echt schitterend mooi.
    Geweldig mooi van kleur.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en die creatable vind ik ook super.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig deze kaart

    mooi de strik met hanger en de bloemen er bij

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.